27 Augusti

God morgon!
 
Här hemma har vi två barn som snorar ikapp men det verkar som det är Emilia som vinner för hennes näsa rinner konstant, så det märks verkligen att det börjar bli kyligare,
 men även att alla sjukdomar börjar dra igång på dagis.
På hennes avdelning så är mer eller mindre alla barn förkylda och var det redan första inskolningsveckan!
Men huvudsaken är ju att dem inte har feber..
Vi åt frukost för en liten stund sen, Kevin frågade om vi inte kunde äta den i vår säng så vi startade en film och satt här inne och åt tillsammans och nu röjer dem hela sovrummet.
Tänkte att jag passar på att uppdatera medans det är lugnt och oftast så varar det inte så jätte länge, tyvärr...

Snart ska tänderna borstas på barnen sen ska vi alla klä på oss och bege oss till dagis,
sen ska jag som sagt ner till Gallerian med i med dem inte öppnar förrän kl 10 så får jag se när jag har lämnat av Emilia vad klockan är. Annars får jag gå hem och starta en maskin tvätt eller något..
Sen kommer D hem som sagt i med jag ska iväg på arbetsintervjun, men tror nästan att det blir jag som hämtar Emilia på dagis. Tror jag kommer hinna det i alla fall! :)
Men hämtningen av Kevin blir det D & Emilia så just nu har vi en glad son här hemma, det blir tyvärr inte så ofta som D har möjligheten till att hämta eller lämna då han jobbar.
Men det kommer säkerligen blir helt annorlunda så fort jag börjar jobba!

Nu göra oss klara för dagis och ni får ha en toppen dag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0