❤ 26 Augusti

Precis lagt mig i sängen och alldeles strax så ska även jag sova..
Barnen somnade tidigt ikväll då det har varit full rulle på dagis sen har vi faktiskt bara tagit det lugnt här hemma efter vi hade ätit middag! :)
När barnen hade somnat så gick jag och handla sen när jag kom hem pratade jag lite med mamma innan jag satte mig ner och började på Kevins scrapbook, han hade egentligen ett helt vanligt fotoalbum men jag kände idag att det hade varit roligt med en scrapbook med en massa bilder m.m så därför köpte jag varsin till båda barnen idag, ska köpa två till imorgon.
Så mer eller mindre kommer mina kvällar att se ut så när barnen har somnat! :)

En bra avkoppling verkar det som i alla fall och jag har börjat komma in i en period där jag behöver sysselsätta mig med något när barnen sover så därför tänkte jag att detta kan jag pyssla med ett par veckor framöver sen får jag se vad nästa projekt blir! Haha
Ska framkalla nya kort på båda barnen så man har det.

Imorgon är det dagis som gäller för båda barnen och när jag har lämnat dem blir det en promenad ner till gallerian, måste köpa nya jeans till mig själv då mina är alldeles för stora. Ska även se om jag hittar en tröja eller något också :)
Sen kommer D hem någon gång på fm för sen ska jag ta bussen till Mölndal ska ju på arbetsintervju kl 13 på Attendo.
Så jag vet en som kommer vara jätte nervös till det är över ^^
Nu ska jag sova så vi hörs imorgon,
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0