26 Augusti

Nu har jag varit och hämtat prinsessan på dagis och nu ligger hon & vilar,
hade inte alls varit en bra dag idag så förhoppningsvis blir det bättre imorgon.
Inte för hon hade varit ledsen hela fm men till och från, men dem trodde även att de berodde på trötthet..
Nu sitter jag med en kopp kaffe och har alldeles precis hängt upp lite tvätt, sitter även och försöker komma på dagens middag fast än så länge står det verkligen helt stilla!
Om lite mindre än två timmar så ska vi hämta Kevin på dagis, är jätte fint väder så vi lär garanterat vara ute.
Posten kom för en liten stund sen och där låg mina betyg som jag var tvungen att ringa studievägledaren där jag läste innan för jag har tappat bort mina betyg här hemma någonstans och dem hann komma idag! Vilken tur..
Är bara det att jag får inte tag på min gamla chef från hemtjänsten här uppe där jag jobbade 2011, pratade med henne förra veckan om hon kunde mejla över mitt anställningsbevis som jag tvungen ska ha med mig imorgon på arbetsintervjun vilket hon skulle göra direkt när vi hade lagt på och ännu har det inte kommit!
Ringde henne idag igen och hon är inte där förrän imorgon, så får se hur fasen jag lösa detta...
Lite skrattretande faktiskt, men men får hoppas på det bästa imorgon ändå oavsett vad som än händer.
Hoppas att ni har lika fint väder som vi har det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0