❤ 18 Augusti

Precis lagt mig i sängen så tänkte passa på och göra en liten uppdatering..
Idag blev det sovmorgon till 9 sen direkt frukost, började göra oss i ordning sen har vi varit på äventyr i ett par timmar! :)
När vi kom hem så på började jag med familjens mat, jag tog resterna från min kycklingssallad sen igår.
Bada barn sen tog jag min kvällspromenad, duscha, fixat med namnlappat nästan alla Emilias kläder och pratat med mamma i en timme. ❤

Imorgon så börjar inskolningen och ska jag vara ärlig så har det varit en del tårar från min sida idag, klump i magen ja ni förstår nog..
Var exakt samma sak när Kevin skulle börja på dagis, men allt kommer bli bra!
Är så glad över att jag kan prata med min älskade mamma för hon får en till och skratta även om hon bor så långt bort, hon är nästan den enda så får mig att må bra när jag är ledsen och barnen får mig att må som bäst!
Jobbsökandet pågår varenda dag men än så länge ingenting, det kommer de också. Gäller att inte ge upp!

Imorgon är jag inne på 1 vecka med LCHF och jag följer det noggrant! Inget fusk eller någonting, haft en dags uppehåll från promenaderna men en vilodag måste man ha.
Kört plankan och lite andra övningar varje dag, gud vad jag är bra! ;)
Måste intala mig själv att jag är grym & det ena efter det andra för det är jag värd men framförallt behövs det annars tappar man motivationen, har så många nära & kära anhöriga som peppar en och det gör en mer motiverad.

Men nu måste jag sova så vi hörs imorgon någon gång, Natti Natti ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0