14 Augusti

God morgon, god morgon!

Idag är det en fruktansvärt trött mamma som skriver,
natten har varit mer än bra!
Emilia hon har varit vaken i princip hela natten och det blev ju ingen sömn för min del i heller då ju,
vet inte alls vad det har varit då jag försökte allting men ingenting var bra för den lilla damen.
Sen inte nog med det så vakna Kevin på fel sida idag också,
men nu leker barnen så fint här ute i v-rummet och då tänker man inte på något av det negativa.
Själv sitter jag här vid datorn och dricker en kopp kaffe!
Frukosten är intagen sen en timme tillbaka och snart ska vi borsta tänder och göra oss i ordning för dagis,
sen så ska jag och Emilia ta vår lilla morgonpromenad också innan vi ska hem och hon ska vila sen jag ska ta en dusch, hade varit skönt att kunna lägga sig och vila jag med men måste försöka få undan här hemma och så.
 
Annars så är det strålande solsken ute, det ser ut som om det kommer bli en riktigt fin dag i alla fall!
Det behövs verkligen då det har regnat till och från ett par dagar.
Igår kväll när jag var ute på min kvällspromenad så började åska, hade den runt mig hela tiden och när jag hade gått tre km så visste jag inte om jag skulle fortsätta eller gå hem, men jag fortsatte för annars vet jag hur det blir och det är att man ångrar sig extremt mycket när man kommer hem!
Eller ja jag gör det i alla fall, är så olika från person till person.
 
Nu får jag ta den lilla här som börjar bli arg, men vi hörs senare kanske..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0