❤ 12 Augusti

God kväll!

Precis duschat och tagit mig ett bad efter kvällens promenad tillsammans med Denise.
Vi gick över 6 km med en hel del branta backar så kan lugnt säga att mina ben är mörbultade! Haha
Imorgon efter jag & Emilia har lämnat Kevin så blir det en kortare runda sen imorgon kväll kör jag en lång runda med Denise igen. :)

Ikväll somnade Kevin direkt kl. 18 han var helt utslagen efter dagis!
Så kvällarna kommer se ut så ett tag framöver. :)
Imorgon är det som sagt dagis igen och jag måste även försöka få undan lite här hemma städa och så, får ta ett ryck när vi kommer hem efter promenaden och så.
Nu har jag lagt mig i sängen och ska sova :)
Hoppas ni mår bra?

~ kvällsmat för min del; hemmagjord müsli, turkisk yoghurt, lite grädde & ett halvt grönt äpple


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0