..

Lägenheten städad, lillan kryper på golvet och jag sitter och tar mig en kopp kaffe. Snart ska vi bege oss till dagis för att hämta prinsen sen blir det hem och göra mellis, när D kommer hem ska vi iväg och handla lite smått & gott!
Den minsta i familjen har börjat med något nytt, nämligen att lägga sig helt plant på golvet och rulla runt!! Haha

Funderar på att gå till solariet ikväll och ta mig en tjugo minutare, är något som jag kanske ska börja göra någon kväll då och då? Komma iväg en stund och slappna av samtidigt som man får lite färg, även om det inte är hälsosamt men snart är ingenting det nästan.
Ett gymkort ska även införskaffas så jag kommer igång med träningen men ska även börja äta ordentligt och nyttigare, under påsken blev det en massa skit rent ut sagt!
Kände mig så duktig dem fem veckorna men sen föll jag tillbaka i frestelserna.
Men det positiva är att jag har inte gått upp någonting, har inte ens gått ner utan att jag står still.

Har inte varit ute på någon pw på evigheter men nu jäklar kör vi en gång till!
Nej dricka upp mitt kaffe och sedan bege oss till dagis :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0