Apr. 01, 2013

Tillbaka till verkligheten imorgon då, har en son här hemma som har saknat dagis och sina kompisar under dessa dagarna som han har varit ledig❤
Ikväll har vi en nattgäst vilket var flera veckor sen, prinsen hade mardrömmar och han vägrade att lägga sig i sin säng igen.
Så jag vet en som kommer sova som en kratta och det är jag, men ibland får man ta dem smällarna, jag menar vad gör man inte för sina hjärtegryn?❤

Nu har jag lagt mig i sängen med mitt onda lillfinger som pulserar och har sig fortfarande? En jäkla huvudvärk har kommit smygande så antar att jag bara är trött.
Så nu är sova som står på schemat, men jag hoppas fortfarande på att ni har haft en bra påsk! :)
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0