❤ 8 April

Underbara väder.. Nu hoppas jag på att du här för att stanna för alltid!
Strålande solsken, väldigt varmt ute (jag som annars brukar klaga på att det är kallt) ja vad mer kan man begära?
En promenad blev det idag, skulle köpa alun på Apoteket men hade dem det? Icke!! Så imorgon blir det en promenad ner till gallerians/coops apotek för att se om det finns där.. *suck*
Annars får jag ta det på Måndag när jag ska tillbaka till min bm i Lindome för där hade dem det allt.

Idag har vi spanat efter en ny cykel till Kevin, så vem vet? Det kanske dyker upp en nu i veckan. Pappa D får fixa! ;)
Barnen somnade sent ikväll (strax efter 20) så jag klädde på mig och gick ner till solariet tog mig en 12 minutare sen ner till Coop köpte mjölk m.m, hem och börja skriva dem sista adresserna på Emilias inbjudningskort som jag måste skicka iväg I M O R G O N direkt efter vi har lämnat Kevin, MEN tror ni inte att jag hade räknat fel på antalet kuvert så får köpa några frimärken till imorgon! Haha

Sen hem och plocka undan lite och dona här hemma, för dessa ungar (ja mannen är inräknad också) är experter på att asa fram ena efter det andra och sedan "glömmer" dem att dem har lagt sakerna här & där -.-
Ja ibland känns det som om man är någon slags piga/slav men hade jag fått välja så hade jag velat vara en ROBOT!
Så underbart det hade varit!! ;)

- nu duschen sen ropar sängen!
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0