3 April

God morgon!

Sitter just nu med en kopp kaffe medan lillan fortfarande sover och Kevin äter frukost samtidigt som han äter frukost.
Idag var det segt att gå upp ur sängen så ikväll ska jag försöka komma i sängs tidigare jämfört med dem senaste kvällarna..
Efter lämning på dagis så ska vi till BVC för en vägning sen ska vi nog bara hem så den minsta kan sova och jag ska fortsätta skriva på mitt cv men även försöka få tag på studievägledaren på den skolan jag gick på, måste prata lite med honom men även be om ett samlat betygdoukument, måste även leta upp nummer till där jag har haft sommarvik & timanställning och be om lite papper så jag har allting hemma nu när jag snart ska börja leta efter jobb.
Tanken är att jag ska börja jobba kvällar & helger om där finns något. :)
Sen i Augusti drar jag igång förhoppningsvis på heltid!
Hoppas att ni mår bra så återkommer jag sen om lillans vikt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0