❤ 25 April

Dagarna rullar iväg och här hemma har man verkligen häcken full!
Man tycker det är tufft med två barn men efter snart två dagar så vet jag till hundra procent att här kommer aldrig bli tre barn! Inte nu, inte sen så med andra ord aldrig.. Haha ;)
Det är jätte mysigt och ha storasyster & systerson här❤
Idag har vi varit i Nordstan och lite shopping blev det allt. :)
Antagligen drar vi till Slottsskogen imorgon så Kevin ska nog vara hemma, får se vad han vill imorgon.
På ett sätt är det bra om han går till dagis men jag har inte hjärta och ha han där och vi åker dit sen fem timmar är egentligen alldeles för lite tid och tillbringa i Slottsskogen med tanke på man ska åka buss m.m..
Nu håller vi på att lägga huliganerna :)
Det kommer bli lite dåligt med uppdateringarna nu i några dagar, men ska försöka uppdatera lite då & då.
Kollar aldrig min telefon, för tio minuter sen var första gången jag kollade fb för första gången idag. Så ni förstår nog att man har fullt upp ^^
Ha det så bra❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0