❤ 23 April

Om tjugotre dagar så fyller prinsessan ett år!❤
Och om sjuttiosex dagar så fyller prinsen fyra år!❤

När man sätter ihop två bilder som jag har gjort nu så ser man verkligen att tiden har gått fruktansvärt fort!
Som Kevin tyckte jag att tiden verkligen har rusat iväg, vilket den har gjort men när man tänker efter så har tiden med Emilia sprungit iväg! Det kändes precis som om det var igår jag födde dessa två underbara barn men Kevin är ändå snart fyra år sen och Emilia snart ett år.
Min kärlek till dessa två underbara & fina barn går verkligen inte beskriva, jag älskar dem mer än någonting annat och kommer alltid göra det för dem är verkligen mitt allt!!!❤❤❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0