❤ 15 April

Sitter just nu och väntar på bussen är nervös inför spiralen, har läst bara en massa negativt om det men det återstår och se om jag har tur med att inte ha några problem eller om jag bara kommer ha en massa problem. Man ska i för sig inte tro på allt man läser men det är självklart att man är nervös oavsett var!
Barnen är hemma tillsammans med D som kom hem från jobbet, vet inte om dem ska åka och hälsa på farfar på jobbet dem fick se hur dem skulle göra :)

Morgonen har gått någorlunda bra bortsett från lite trots men så ser nästan varje dag ut, jäkligt synd bara att han aldrig kan lyssna min prins :(
Blir bara en massa onödigt tjafs som man lika bra kan vara utan, men tror det händer så mycket i hand kropp som kanske orsakar allting?
Jag vet inte, förhoppningsvis så är det fint väder sen när jag kommer hem och då har jag lovat barnen att vi ska gå ut i sandlådan :) annars så får vi hitta på något annat.
Snart kommer bussen och nu börjar det regna ovanpå allt :/
Ha det så bra så hörs vi senare❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0