❤ 14 April

Tja!

Blogg.se appen har inte fungerat på några dagar därför har det varit relativt varit glest med inläggen, men idag funkar det och förhoppningsvis har jag även lite mer tid att uppdatera..
Denna helgen har varit hemsk och ännu är den inte slut, vet inte alls vad det är med Kevin men han har ett jäkla humör och trotsar värre än värst!

Imorgon har dem studiedag på dagis så öppna förskolan får det bli på fm sen kl 13 ska jag till min bm igen och sätta in en spiral så D kommer hem tidigare från jobbet och tar barnen. Ibland kör det ihop sig därför är det skönt och ha D som finns vid ens sida hela tiden även om det kan bli en massa tjafs m.m då och då men så kan det vara för mer eller mindre alla även om det finns dem som förnekar det!

Barnen ska vila en stund sen ska vi gå ut. Ska ta en fika och leka, börjar bli trist att man är själv med barnen när D jobbar men ja man vänjer sig och han jobbar inte helger för skojs skull.
Önskar att jag hade haft ett körkort så hade vi åkt ner till mina föräldrar, saknar dem alla jätte mycket! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0