❤ 14 April

Efter en lång och intensiv dag med en trotsig fyra åring och en snart 11 månaders som klättrar upp överallt så är jag helt slut.
Vi har varit ute i två och en halv timme och det gjorde susen för bägge barnen som deckade som två klubbade sälar! Haha mina små gryn❤
D var hemma vid sju så barnen fick vara uppe lite längre idag och mysa med pappa som hade köpt nya sandleksaker och en ny grind till köket så nu kommer inte prinsessan ut dit och inte prinsen i heller för den delen, så med andra ord inte lika mycket "springandes" ut dit på dagarna ;)

Om inget annat så åker vi ner till Skåne på Fredag hela familjen och åker hem igen på Söndag.
Min syster har bf på Lördagen alltså den 20/4 så vi får se om det kommer en bebis innan eller kanske under tiden vi är nere? Men sen vet man inte om hon får senare i heller, för hennes skull så hoppas jag att hon slipper gå över tiden som jag gjorde med båda mina men även vår storasyster gick över med L.
Snart blir man moster för andra gången❤
L är redan två år!! Märks att man missar så mycket :( samma sak kommer det bli med H.

Men som tur är så förgyller mina två gryn min vardag även om vissa dagar är värre än andra, ibland hade det varit "skönt" och kunna säga upp sig som mamma i några dagar men jag vet om att jag hade bara fixat max ett dygn utan dem! Dem är mitt allt!!❤
Jag hoppas att ni har haft en bra helg och att ni mår bra.
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0