Söndag

Ja då var denna helgen också snart slut, förstår inte att tiden går så himla fort. Nu den sextonde blir Emilia redan fyra månader! :(
Idag har vi varit i Gråbo och hälsat på barnens g.farmor blev fika och kaffe sen självklart en massa prat.
Kevin lekte och spelade piano, Emilia fick sitta hos g.farmor en stund men sen kom gråtet så då var det bara mamma som dög. Hon är lite främmande mot vissa personer och oftast så duger bara mamma.

Har precis ätit mat och jag ligger i badet och hoppas på att dunkandes/pulserandet ska försvinna.
Vätska får jag i mig, inte för mycket och inte för lite. Sömn får jag verkligen!
Har haft en himlans tur denna gången, Emilia sover hela nätter och har gjort det mer eller mindre sen dag ett så bortskämd är man. Haha!
Fast man ska kanske inte hurra för mycket för det kan ju ändra sig förr eller senare.

Imorgon drar dagis igång igen och jobb så jag och lillan är ensamma i tre timmar varje dag vilket vi oftast alltid är, så imorgon ska vi gå till Öppna förskolan när vi har lämnat storebror på dagis. Måste komma ut och träffa folk blir galen av att vara hemma och göra det vanliga städa etc.
Blir en lugn kväll får se när barnen somnar blir ev en film med mannen min.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0