Rått

Riktigt rått är det ute så går runt med tjocktröja och fryser något djävuliskt!
Emilia ligger och sover och Kevin är hur trött som helst men vill absolut inte sova så får hoppas på att han håller sig vaken tills han ska sova för natten.
Själv så ska jag ställa mig och skala potatis om en liten stund ska försöka ha middagen färdig när D kommer hem från jobbet, ibland lyckad man ha det och ibland inte..
Några koppar kaffe har man hunnit med under dagen och fler lär det bli!

Damsugningen tänkte jag överlämna till D så han gör någon nytta! Haha ;)
Annars så händer det nog inte så speciellt mycket här hemma, barnens farmor och farfar kommer hem halv tre inatt efter en vecka i Turkiet och deras barnbarn saknar dem jätte mycket speciellt Kevin han pratar jätte mycket om farmor och farfar och han säger att han saknar dem! <3
Mormor och morfar pratar han också mycket om att han vill åka till dem och att dem ska komma hit, kusin Leonidas saknar vi också jätte mycket eller ja rättare sagt bättre och säga att vi saknar dem alla vilket vi gör mer än någonting annat!

Han skulle åka till farmor och farfar imorgon, men får bli under helgen om dem inte kommer hit innan vilket vi tror att dem gör för dem lär ju också längta jätte mycket efter barnen..
Gud vad jag rabblar på, så avslutar detta inlägg och återkommer kanske senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0