Nu så

Nu så tänker jag ta tag i mitt liv,
ja i för sig med vikten har jag ju tagit itu med men just den här sällskapsbiten.
Komma ut och träffa nytt folk och inte bara sitta hemma i min ensamhet,
känner att nu får det faktiskt vara nog.
Så imorgon efter jag och Emilia har lämnat Kevin på dagis så ska vi bege oss till öppna förskolan som även ligger här i Våmmedal.
Både jag och hon behöver komma ut och se något annat så det kommer bli våra nya planer måndag, tisdag och torsdagar.
Satt och läste lite om kyrkis och det verkar vara ganska intressant,
så på Fredag är tanken att vi ska prova på det uppe vid Apelgården.

Det enda negativa med öppna förskolan här i Våmmedal är att det är babyöppet bara på eftermiddagen för barn från 0 till 1 år.
Så från 9 till 13 är det för alla åldrar vilket jag själv anser är lite fel faktiskt,
för det är ju på förmiddagarna som man har sina äldsta barn på dagis och hos dagmamma.
Men nu så ska det verkligen inte hindra mig för att gå dit,
jag kommer komma ut i det sociala livet ta mig ur min skräck med att träffa nytt folk.
Vilket jag mer eller mindre har haft problem med enda sen Kevins föddes,
men nu får det vara STOPP!!
Vet om att jag kommer bli mycket gladare utav att träffa andra personer som man kan prata med,
sen framför allt att jag och D har någonting och prata om när han kommer hem från jobbet dem dagar som vi kommer vara iväg..
 
Annars så har det inte hänt så speciellt mycket idag,
har städat hela lägenheten från topp till tå.
Varit ute en sväng, tvättat en maskin med tvätt men annars bara myst en massa med mina små älsklingar, även den stora älsklingen. :)
Ska alldeles strax natta Emilia, är tid för det nu.
Kevin han sover sen en och en halv timme tillbaka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0