Nattugglan själv

Ja som ni flesta vet så var jag en riktig nattuggla för inte så många veckor sen, men jag kom in i en rutin igen men nu ser det ut som om det är på väg att gå åt skogen återigen! Fast förhoppningsvis bara denna natten.
Är nog inte ensam om att ha ett barn som kommer in och lägger sig hos en, speciellt inte när han/hon har drömt något obehagligt. Eller?

Där har vi Kevin i nuläget, han drömmer en massa och har gjort det nu den senaste tiden. Vilket är fruktansvärt jobbigt med tanke på att både han & D "trycker/puttar" ut mig från sängen och det resulterar i att jag får ligga på en planka som vi har på sängen och ikväll var det en sådan kväll och det är samma visa varje dag, så nästa stora inköp blir en större säng där jag kan få sova för en gångs skull!
Så nu ligger jag i soffan och lär få sova här inatt, vill inte vakna upp en morgon till och kan knappt röra mig vilket jag har gjort varje morgon i ett par veckor.

Blev en film ikväll, tanken var att D också skulle kolla men han somnade. Fast det är ju ingen nyhet om ni frågar mig! Haha ;)
Det blev Snövit inte den tecknade då och jag vill lova att den var grymt bra!
Så den tog slut för en stund sen och nu ska jag också sova, vet inte när Emilia vaknar.
Vi höra imorgon/lite senare idag eller vad jag ska säga?

Sov

Gott! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0