Nattning

Barnen är badade och pyjamas är på så just nu sitter vi i soffan och kollar på Disney Junior samtidigt som jag matar Emilia och Kevin sitter och äter lite yoghurt. Sen blir det att natta prinsessan för att sedan borsta tänderna på prinsen och sen ska han också sova!
Skickar med D och han sitter fortfarande i väntrummet och väntar på att få komma in, så för hans del lär det bli en lång kväll.

När barnen väl har somnat så ska jag hoppa in i duschen en snabbis för att sedan tända lite ljus och mysa ner mig i soffan och invänta mannen min.
Sa innan att Kevin skulle vara hemma från dagis imorgon men får vänta och se, känns lite sådär och hålla han hemma när han inte har någon feber som sagt.
Sen har han börjat ta sin medicin mot hostan som han alltid får när han är förkyld!
Hoppas att Emilia klarar sig men får hon också så finns det ingenting att göra mot saken.

Får se om där kommer något bra på tvn ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0