Lugnt i huset

Just nu är det lugnt i huset!
Lillan har precis sovit en liten stund och Kevin verkar inte ett dugg intresserad av att sova,
men då kanske han somnar i någorlunda tid ikväll.
Just nu sitter Emilia i babysittern och jag passar på att ta mig en kopp kaffe medans jag har händerna "fria"
Kevin ligger i soffan samtidigt som han kollar på barnprogram hostar som bara den samtidigt som han snorar.
Detta är ingenting som man var beredd på direkt,
fast han är lite piggare nu jämfört med innan fast nu har han även fått Alvedon.
Han kändes lite varm innan och sen sa han att han hade ont i huvudet och det syntes på honom också stackarn,
märker att mina inlägg består bara utav sjukdomar just nu inte så skoj direkt!

När D kommer hem från jobbet så blir det mat och sen ska jag passa på och ta mig ett varmt bad,
även se om där kommer något bra på tvn ikväll också.
En kopp kaffe till sen intar jag också soffan brevid mina älsklingar..
 
Hoppas att ni mår bra åtminstonde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0