Kaffe

Barnen vilade samtidigt så nu har jag hunnit med två koppar kaffe! :)

- är så stolt över Kevin som vilade för första gången utan blöja och ingen olycka! <3
Han har blivit jätte duktig och använder knappt blöja längre förutom på natten för där vågar vi inte riktigt släppa den ännu, men är kanske bra och börja med att ta bort den när han ska vila när han väl gör det?
Hur har ni gjort?
Fast det var han själv som ute ville ha blöja när han skulle vila så det är verkligen strongt gjort av honom.
Blir att kämpa med det också! :)
Nu är bägge barnen vakna och har varit det ett tag så nu inväntar vi D och jag ska ta mig ett stort glas med kallt vatten och försöka bli av med min hicka!
Sen ta itu med tvättstället och hänga upp tvätten på nästa tvättställ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0