John Blund

Haft en mysig dag med min älskade lilla familj, ingen trots eller någonting.
Ätit god mat och efterrätt bägge barnen somnade både gott och tidigt ikväll, ja D somnade också relativt tidigt började kolla på film sen ett två tre så sov han också! Haha
Så har suttit och kollat på film i min ensamhet men det var ganska mysigt, lugnt och skönt.

Har hållit igång här hemma i princip hela dagen fick mig ett städryck efter vi hade hämtat Kevin, blir att fortsätta imorgon.
Känns skönt att få någonting gjort speciellt i garderoberna för det är den jag fasar mest för att göra i ordning i.
Ja som sagt imorgon ska prinsen sova hos farmor & farfar och han ser fram emot det, han gillar och vara där vår älskade prins.
På Söndag kommer han hem igen, kommer bli tomt imorgon kväll.

Nu ska även jag sova så vi hörs imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0