Inte så kry

Ja som rubriken lyder tror inte det blir något dagis för Kevin imorgon,
inte som det verkar som just nu i alla fall.
Han somnade på soffan på två röda och sover fortfarande går inte att väcka honom han är helt slut!
Så jag håller han hemma även om han inte har någon feber och hoppas på att han kryar på sig,
är bättre att han blir frisk från förkylningen än att det kanske blir värre.
Mammas älskling!
Ikväll blir jag ensam med barnen i några timmar.
D ska till sjukhuset för han pajja sitt knä förra helgen när dem var iväg och spelade och det blir värre,
så han har äntligen bestämt sig för att åka in och få det undersökt.
Det var mig på tiden med tanke på så många gånger som jag har tjatat på honom att han måste kolla upp det i med det var en rejäl smäll.
Så det blir film och lite popcorn innan dem ska sova är tanken.
Ska börja med maten lite smått om en stund tänkte jag så den förhoppningsvis är klar när mannen min kommer hem.
Emilia ligger och leker & Kevin sover som sagt!
Tar mig en kopp kaffe och lyssnar på en massa prat från lill tjejen, UNDERBART!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0