Hujedamej!!

Halloj!

Sitter i soffan och myser med barnen, har försökt få i mig en kopp kaffe men det går ju sådär..
En unge som hittar på en massa hyss och en unge som gallskriker, ja det blir ofta kallt mitt kaffe.
Men som tur är så har jag lärt mig att koka en hel kanna sen hälla i termosen sen när det är lugnt i hemmet så kan jag förhoppningsvis dricka en varm kopp kaffe i lugn & ro, men då hör man PANG springer ut i v-rummet jahapp då har Kevin varit i farten bland all tvätt och tvättstället med nyhängd tvätt ligger på golvet..
Hyss, hyss och återigen hyss!

Inte nog med det när vi kom in i barnvagnsförrådet så kollade jag automatiskt på Kevins cykel som står där, ja vad får jag inte se ligga där!? Jo om inte hans cykelnyckel, då slog det mig att D låste den igår efter vi hade varit ute och Kevin behövde kissa så han låste cykeln och tog Kevin och sprang upp i lägenheten, ja det var en jäkla tur att nyckeln låg kvar men framförallt att cykeln stod kvar! Haha hujedamej!

I skrivande stund försöker jag ladda min telefon som knappt har något batteri men det går ju sådär när man har en dotter i famnen som drar i laddaren..
Nu kom posten så får se om där finns något skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0