Hemma

 
Då var vi hemma igen efter vi har hämtat hem storebror på dagis,
stannade ute på gården ett tag och sparkade lite boll och så.
Sitter just nu med en kopp kaffe och lyssnar på Kevin när han sitter och leker med sina dinosaurier,
vilken livlig fantasi den pojken har asså och det kommer verkligen inte från mig! haha
Emilia sitter i sin babysitter och studerar sina strumpor och har konstiga ljud för sig,
en massa nytt varje dag.
Solen skiner men det är ändå ganska rått ute ändå men ska ut en sväng sen tänkte jag så att Kevin kan få möta upp sin älskade pappa vid bommen, vilket han vill göra varje dag.
Men det verkar inte som om han vill vila och nu börjar klockan bli alldeles för mycket så får göra vad som helst för att hålla honom vaken i alla fall fram till 18.
Sitter och funderar på om jag ska ringa och boka varsin klipptid till han och mig,
han börjar bli långhårig och jag är riktigt sugen på att klippa av mitt hår.. Hmmm!
Vilket dilemma man sitter i just nu.
Får nog fundera några dagar till, men en tid hos frissan behöver jag vilket som.

Återkommer senare under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0