Handlat

Kom hem för en stund sen kom iväg och storhandla ändå hela familjen, glömde typ hälften pga vår tre åring ville ha handelslistan haha ^^
Men handlat har vi fått gjort och det är huvudsaken, sitter just nu och matar Emilia tror hon lär somna för natten men på ett vis är det inte bra har inte fått på hennes pyjamas m.m men får väcka henne senare i så fall innan vi själva ska sova.
Tror dock att D somnar innan mig men vad gör det?

Väntar på att Kevin ska äta upp sen ska han bada för att sedan sova han också!
Imorgon är det dammsugning som står på schemat sen får vi se vad vi ska hitta på, vet inte om mor & far skulle komma upp men det får jag ev. svar på senare!
På Söndag ska vi i alla fall hem till barnens farmor & farfar och hälsa på.

När barnen har somnat blir det ett bad för min del och sen film innan jag själv ska lägga mig och få lite skönhetssömn ;) haha
Men jag hoppas på att ni får en fortsatt trevlig Fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0