Blir en lång natt

Känner på mig att denna natten kommer bli LÅÅÅÅÅÅÅNG!!
Kevin snorar & hostar som bara den och Emilia vaknar flera gånger om och är "orolig" hon låter också täppt sen har hon också hosta. *suck*
Visst är det härligt med barn som blir dåliga samtidigt?
Hoppas på att dem inte blir jätte förkylda bägge två..

D kom hem vid halv elva så vi har pratat lite dem hittade inget "fel" i knäet det var en kraftig inflammation.
Men dem tyckte det kändes som om där var något löst i knäet på honom så han fick röntgas men som tur var hittade dem ingenting, men han var het slut efter ha suttit på akuten i nästan sex timmar!
Men nu har vi delat upp oss med tanke på barnen så D sover med Kevin och jag ligger i samma rum som Emilia hon i sin säng och jag i våran, men vill gärna ha henne brevid mig men ska undvika det så gott det går så hon inte lär sig att sova hos oss..

Försöka sova och få någon sömn, hoppas på en lugn natt är dö trötta bägge två!
Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0