babbel

Just här med att komma på en rubrik är ju det svåraste av allt,
men när man väl kommer på en rubrik så är det svårt och veta vad man ska skriva i inlägget.
Kom hem för en stund sen efter vi har varit och hämtat storebror på dagis,
en glad son kom utspringandes i hallen och omfamna mig. Kääärlek!
I vanlig ordning hälsar han först på mig sen går han till vagnen för att hälsa på lillasyster
och varje gång så ler båda barnen.
Emilia blir helt till sig när hon ser sin älskade bror.
Tog en liten sväng med lillan i vagnen och Kevin cyklade men jag vet hädanefter att man ska aldrig säga att allting går hur bra som helst vilket jag skrev imorse att han cyklade så fint till dagis, aldrig aldrig aldrig mer!
Han la in en sån jäkla fort bort mot våran bil och problemet är att där är ju en massa andra bilar som kör,
sen som många vet att vissa kör rent ut sagt som idioter även om dem är medvetna om att här finns små barn.
Men jag fick ta vagnen och springa efter i en himlans fart och fick fatt i honom!! *phuuu*

Men nu är vi äntligen hemma och ska alldeles strax sätta mig ner med bägge barnen och mysa,
se om Kevin vill vila någonting idag eller om han håller sig vaken tills ikväll.
Han har pratat mycket om sin farmor att han saknar henne och att hon ska komma,
han ska åka till farmor osv.
Sen är det en massa andra personer i släkten som han pratar om men för det mesta är det farmor,
efter det kommer mormor och morfar och självklart kusin Leonidas.
Senast var faktiskt imorse där han sa; Mamma, Kevin saknar Leidas. :(
Kan lugnt säga att gråtet satt i halsen.
Men förhoppningsvis så får vi träffa dem snart,
ska gå ut en sväng lite senare.

Hoppas att ni har haft en bra dag hittills..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0