8 September

Go´morgon på er!
Har varit uppe i snart tre timmar förstår inte varför Kevin ville gå upp så tidigt men vi har haft lite mor och son tid tillsammans medans lillasyster sov.
Sitter just nu och äter frukost och försöker komma på något som vi kan göra idag,
måste i alla fall till Hemmakväll och hämta ut en paket, sen blir det nog att vi är ute.
D åkte strax innan sju och är inte hemma förrän ganska sent ikväll,
fruktansvärt segt och behöva vara ensam med barnen när dem vill ha honom som mest,
speciellt Kevin!
Men imorgon så får vi hitta på någonting men vad det återstår och se.
 
Somnade strax efter 21 igår, hann bara lägga huvudet på kudden sen somnade jag.
Vaknade upp imorse med huvudvärk (är inte på fjärde dagen med huvudvärk) och ingenting hjälper mot det,
kan samtidigt inte kalla det huvudvärk i heller direkt för det känns mer som ett tryck sen när jag ska böja mig och knyta skor etc. så blir jag svimfärdig??
Dricker vatten som jag ska m.m.
Så hoppas på att det försvinner snart.
Får tänka framåt..
Ska fortsätta äta frukost nu, kanske slänger upp någon bild sen på barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0