28 September

Varit och lämnat prinsen på dagis och nu sitter jag med en kopp kaffe framför datorn och tar det bara lugnt.
Lillan var trött när vi kom hem så la ner henne i sin säng och hon somnade,
idag händer det inte så mycket inte vad jag vet i alla fall!
Skulle behöva komma iväg och storhandla så får se om vi gör det idag med bägge barnen eller om D åker iväg,
det är tomt i frysen och kylen börjar också eka så det är nog tid för det.
Ska sätta mig ner senare idag och skriva handelslistan åtminstonde så det blir gjort,
annars lär vi nog bara ta det extremt lugnt!
Känner mig helt slut från topp till tå, handlederna värker och jag vill bara sova men tror dock inte jag vaknar av larmet på mobilen så det är lika bra och hålla sig vaken.
 
Igår var barnens farmor och farfar här efter en vecka i Turkiet så är dem hemma,
kan ju lugnt säga att Kevin blev överlycklig när vi gick och mötte dem så han har verkligen saknat farmor och farfar.
Emilia är redan inne i en period där hon är lite främmande eller ja extremt om jag ska vara helt ärlig!
Men sen efter en liten stund så gick allting bra.
När dem hade åkt åt vi kvällsmat sen åkte D iväg så jag var ensam med barnen,
lillan låg och sov så då badade jag Kevin sen när Emilia vakna då ville han fortsätta bada så gjorde henne i ordning med pyjamas, blöjbyte m.m. sen tog jag upp Kevin och pyjamas på, blöja (natten enbart) sen borsta tänderna sen satte vi oss i soffan och mös.
Tog två sekunder efter barnprogrammet var slut då sov han!
Han var verkligen trött vår älskling, men vår andra älskling var vaken lite längre än storebror men vid halv åtta somnade hon efter jag hade lagt ner henne i sängen.
 
Sen satt jag här i min ensamhet och kollade på tv, fanns ju inte så mycket och glo på
fast det brukar det aldrig vara ändå. Eller?
Jo vissa dagar finns där något och se, men oftast är det bara skit rent ut sagt!
Nej nu ska jag ta och dricka upp mitt kaffe sen invänta Våra Bästa År.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0