27 September

God morgon säger en trött mamma!

För lite sömn blev det inatt orsaken är att Emilia vaknade vid ett och skulle äta, hade inte somnat riktigt än själv så gick upp och gjorde i ordning en flaska sedan la jag henne i vår säng.
Men när hon hade ätit upp så ville hon inte somna om (aldrig hänt förr) så hon låg och prata, sprattla drog i täcke och ja i allt hon kom åt!
I en och en halv timme låg hon och skratta och hade sig så närmare tre somnade vi båda. Kors i taket tänkte jag för mig själv, trodde aldrig att tösabiten skulle somna! Haha

Sitter just nu i soffan och gäspar för fullt medan jag matar lillan och Kevin sitter brevid och myser.
Han verkar också vara trött idag..
Det första han sa när han vaknade var farmor och farfar att dem ska komma idag, lilla gubben dem är nog trötta efter resan så dem kommer nog inte svarade jag och då började han gråta.
Ja saknaden efter sin farmor och farfar verkar vara större än vad jag trodde!

När lillan har ätit upp så ska vi göra oss i ordning, hoppas att jag hinner ta mig en kopp kaffe & en cigg innan vi ska bege oss mot dagis..
Hoppas att ni mår bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0