24 September

Hej på er!

Vaknade upp imorse och kände för att ligga kvar i sängen men det var mer trötthet idag,
vaknade av att Kevin kom in och väckte mig för han ville att jag skulle följa med in på hans rum och sova,
men det blev inget mer sova så det var bara att gå upp.
Fast innerst inne gjorde det ingenting då vi skulle gå upp tjugo minuter senare,
gjorde i ordning frukost innan lillan skulle väckas.
Åt tillsammans med prinsen idag vilket var hur längesen som helst!
Väckte Emilia så hon också fick i sig mat för att sedan göra oss i ordning och bege oss mot dagis.
När prinsen var lämnad begav vi oss till Coop och handlade mat som vi skulle ha idag,
får bli korvstroganoff och ris (Kevins favorit)
Riktigt rått är det också så fick klä på oss ordentligt med kläder..

När vi kom hem så startade jag en maskin med tvätt och vek tvätt som har hängt på tork,
sen när maskinen var klar hängdes allting upp.
Har gått och plockat lite här hemma, det märks att jag inte alls har varit mig själv i helgen för här har verkligen inte hänt någonting i detta hem!
Hör att lillan är vaken efter lite vila, hon ligger och "sparkar" eller hur jag ska förklara det på spjälorna så ska alldeles strax gå in och ta upp henne sen ska hon äta lite innan vi sedan ska bege oss till dagis igen och hämta hem storebror, hoppas på att han har haft en bra dag.
Sen blir det hem och försöka få barnen att vila i en timme, förbereda maten ska jag göra om dem nu vill sova.
Sen ska vi gå ut en runda innan D kommer hem från jobbet,
här ska dammsugas och torkas golv senare i eftermiddag.
Annars finns där ingenting inplanerat än så länge, nu är det inte många dagar kvar tills barnens farmor och farfar kommer hem från Turkiet och dem är verkligen saknade!! :)

Vi hörs lite senare få ta upp prinsessan innan hon blir otålig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0