22 September

God kväll!

Idag så är det bara en sådan dag där jag har velat dra täcket över huvudet och inte vakna något mer idag,
kände så direkt när jag gick upp imorse och gör det fortfarande.
Har sovit två omgångar tillsammans med Emilia och det har varit långa stunder också,
men när jag väl har vaknat så har jag inte velat gå upp.
Men jag har inte haft något val!
Denna depressionen tar verkligen kål på en och nu är det en sån svacka där ingenting är bra,
men som tur är så hjälper tabletterna men just sånna här dagar känns ingenting bra.
Önskar att jag hade sluppit detta och fått reda på vad det är som får mig att må som jag gör,
barnen är det inte och inte D i heller så vad kan det då vara?
Kommer aldrig få reda på det säkert, men det är bara att bita ihop och hoppas på det bättre.

Är ensam med barnen ikväll D är hos någon lagkompis på "möte" eller vad man ska kalla det,
trodde Kevin hade somnat för natten men det visade sig sen att det var det verkligen inte. *suck!!*
Lillan har badat och ska alldeles strax få mat för att sedan sova för natten,
sen gör jag ett nytt försök med att få prinsen till att sova..
Sen blir det ett varmt bad för min del och sedan sängen, hoppas på att jag känner mig bättre imorgon..

För övrigt sicket tråkigt inlägg!

Kommentarer
Postat av: Ulrica

Hej.
Jag vet hur det känns...är sjukskriven månaden ut & kanske längre får se när jag orkar komma tillbakas till jobbet igen...det känns inte alls kul för jag vill ju va frisk i dag & inte om några månader :(
En jätte KRAM till dej <3

2012-09-22 @ 21:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0