21 September

God morgon!

Trött mamma och trötta barn är det här hemma idag och ändå har vi varit uppe lite mer än i en timme.
Sitter och tar mig en kopp kaffe och ska snart köra igång här hemma, fast tror nästan att jag kanske skulle försöka få barnen till att sova?
Speciellt Kevin som är hur trött som helst!

På denna timmen har det varit kaos, kaos och återigen kaos!
En unge som är hungrig och en som behöver gå på toaletten samtidigt, matning av Emilia ja då står Kevin och gallskriker för han är hungrig ber han snällt att vänta men det blir bara tio gånger värre..
Men nu har bägge barnen ätit och jag måste äta något inte en dag till där jag inte äter förrän 16.30 för det var jäklar va trött jag var!

För övrigt hoppas jag att denna dagen blir lugnare jämfört med igår, allt gick i ett mer eller mindre gick jag och bar på Emilia för hon hade svårt med andningen i mellan åt visst satt hon i babysittern men det var ytterst korta stunder.

Var/är bjudna på kalas idag men tyvärr får vi hålla oss hemma i med barnen fortfarande är förkylda, vill inte smitta alla.
Så ikväll blir det mys framför tvn med godis och lite sånt, hoppas på att bägge barnen är kryare imorgon så vi kan hitta på någonting.
Just nu sitter Emilia i sin babysitter och sprattlar för fullt så den kasar framåt snart är hon väll ute i hallen ;) haha
Sen Kevin sitter här brevid mig i soffan och kramas (trötter)

Köra igång här hemma och få något gjort var det ja, hoppas att ni mår bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0