18 September

God morgon!

Samma visa idag igen när vi vaknade upp vid sju, tittade ut och regnet bara vräker ner.
Blev trött direkt när jag såg det och kände att jag bara ville krypa ner i sängen och lägga mig under täcket och fortsätta sova, men barnen ville inte sova lite till.
Så det var bara att gå upp och göra i ordning frukost till båda och starta kaffekokaren till mig,
nu har barnen ätit och jag sitter och dricker en kopp kaffe!
Blir att göra oss i ordning så smånigom för att sedan ta på oss regnkläder och bege oss mot dagis.

Kevin ser piggare ut idag än vad han gjorde igår när han vaknade och det första han sa var att han skulle gå till dagis, i med han inte har feber så kan han gå dit.
Han går trotsallt bara tre timmar varje dag och han älskar att vara på dagis!
Igår höll vi oss inne hela dagen satt och lekte sen mös vi i soffan efter vi hade ätit.
Annars gjorde vi inte så speciellt mycket tog det bara lugnt!

Idag lär det inte hända så mycket i heller får se om D slutar tidigare i med det regnar,
vissa dagar som denna vill man bara vara hemma och ta det lugnt, samtidigt mysa med barnen och det är väldigt skönt och inte ha en massa måsten alltid vilket man oftast brukar ha när man har småbarn.
Just nu sitter Kevin i soffan och spelar på min telefon och Emilia sitter i sin babysitter och kramas med sin nin och jag sitter här framför datorn och skriver samtidigt som jag läser lite andra bloggar m.m.

Hinner nog med en kopp kaffe till innan vi ska göra oss i ordning,
hoppas att ni får en bra dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0