17 September

God morgon!

Vaknade vid kvart sju och då var det tid för mat tyckte Emilia,
så det var bara att ge sig upp och börja dagen.
Samtidigt som jag värmde hennes mat kokade jag en kanna kaffe,
känner hur seg jag är i kroppen idag så det lär nog bli en hel del koppar med kaffe under dagen.
Barnen har ätit frukost så jag ska alldeles strax också ta någonting att äta och sen börja göra oss smått i ordning för att sedan bege oss mot dagis.
Regnkläder och gummistövlar det är vad som gäller idag också,
gud vad det regnar ute det är helt sjukt!

Märks att hösten är här på ett sett hatar jag det men sen innerst inne så är det ändå mysigt på något vis,
en massa tända ljus på kvällarna och ligga under en filt.
Men vintern är nästan bättre även om det är sådär fruktansvärt kallt,
fast jag gillar bara vintern pga all snö.
Fast ibland vill man gärna vara utan!

Ja idag blir det snabbt ner till gallerian så vi är där när dem öppnar,
sen vid elva ska vi till BVC för vägning, mätning och samtal ang. mat.
Ska även prata med dem ang. Emilias hals hon har väldigt känslig hud och pga kräk och allt saglande så uppstår det en massa sår lite här och var på halsen,
har fått samma svar varje gång jag har varit där att rengöra med babyolja och tvättlappar sen att det får torka ordentligt för att sedan ta en massa babypuder men när det väl är på bättringsväg så på något vis blir det helt plöstligt bara värre!
Som tur är så verkar hon inte ha ont av det, men vi har det för man lider med henne för det ser verkligen ut som om att det gör ont..

Ska ta och dricka upp mitt kaffe sen göra mig i ordning först för att sedan klä på barnen och borsta tänderna m.m. Återkommer under dagen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0