14 September

Vaknar upp och tittar ut ja vad är det jag ser?
Jäkla höstväder det blåser som ingenting och regnet bara öser ner,
jaha var min första tanke och detta väder ska vi ge oss ut i.
Var bara att ge barnen frukost sen börja leta fram regnkläder mitt i allting slår dig mig,
visst fasiken Kevin har inga regnstövlar här hemma!
Men hittade regnkläder så fick han ta på sig sina nya skor för dem är högre i sulan än vad dem gamla är,
så nu ska här införskaffas nya stövlar till både dagis och sen ett par som han ska ha här hemma.
Gick och handlade och när jag kom hem så sitter gubbarna i soffan och precis ätit frukost,
ja det går ju inte och jobba i detta väder.
Så på ett sätt är det bra och ha takläggare till sambo! haha ;)
Vid 12 ska Kevin hämtas så får vi se vad vi ska hitta på tror rent ut sagt att det blir en mys dag på hög nivå,
det återstår och se.
 
Just nu ligger Emilia och sover den tösen är gudomlig!
Somnar tidigt på kvällarna, sover i princip hela nätter (vaknade vid tre inatt för att äta) sen sover hon till åtta äter och ny blöja och rena kläder på sen somnar hon om igen och sover i någon timme till.
Sen när storebror är hemma då har man knappt tid till att sova för man är ju så rädd för att missa en massa.
Så ja man är bortskämd! :)
Kevin vaknade minst två gånger per natt för att äta och somnade väldigt sent på kvällarna var ju närmare natten vissa dagar.
Nu vill han knappt sova.

Imorgon ska farmor och farfar hämta Kevin och hitta på någonting sen ska han sova hos dem,
för sen på Onsdag åker dem till Turkiet i en vecka.
Gottegrisar!
Men det är dem verkligen värda.
Nu ska jag ta och dricka min redbull och fixa och dona lite här hemma innan det är tid för att klä på sig igen och ge sig ut i detta jäkla väder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0