10 September

Go´morgon!

Har varit och lämnat Kevin på dagis så jag och lillan kom innanför dörren för en stund sen,
hon ligger och sover i liggdelen så fick bära upp den.
Denna morgonen har varit den bästa på väldigt länge,
ingen trots inga skrik eller någonting. Sååå underbart!
Vaknade vid sju tiden utav att D hade försovit sig och Kevin satt och tittade på barnprogram,
Emilia låg i sängen och pratade för fullt så gick upp och gjorde i ordning en flaska välling till henne och frukost till Kevin sen satt vi och mös i soffan.
Idag ville prinsen cykla till dagis vilket han också fick men i vanliga fall brukar han cykla ifrån en men verkligen inte idag, han lyssnade när han skulle stanna osv.
Som jag sa en UNDERBAR morgon med mina små älsklingar!

Blir att sätta igång med att plocka undan och lite sånt smått och gott,
mysa lite extra med prinsessan när hon vaknar.
Sen vid tolv ska vi bege oss till dagis igen för att hämta hem prinsen.
Blir hem och se om han vill vila lite och sen lite mellis och ja sen tror jag faktiskt att vi går ut och leker tills D kommer hem, bara ha en allmänt mysig dag trots det är Måndag.
Det behövs ibland!

Nu ska jag se om där har kommit in några nya lägenheter lite här och där,
letar för fullt och söker för fullt och har snart gjort det i två år.
Men det är omöjligt och få tag på en lägehet här uppe,
men vi letar ju t.o.m ner mot Varberg, Frillessås, Åsa, Kungsbacka för det är neråt vi vill.
Kållered är inget för oss om jag ska vara ärlig..
Hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0