ZzZz

Bägge barnen somnade innan 19 som dem senaste kvällarna så somnade prinsen först och prinsessan sist helt utslagna är mina små troll❤
Inget larm imorgon bitti vilket känns helt underbart!
Så jag ska försöka sova så länge jag bara kan för det behövs verkligen efter två halvt sömnlösa nätter och sen en massa bus med barnen så idag när vi kom hem sa kroppen ifrån att jag måste VILA, så det är lika bra och lyssna på kroppen i med den värker något fruktansvärt.

Men dagen har bestått av; lite shopping, Lekpalatset & Mc donalds och Kevin har varit jätte duktig! Mammas älskling❤
Han orkade gå hela vägen ner och hem + att vi gick i affärer m.m.
Imorgon ska vi till barnens hus sen får vi se vad vi ska hitta på, måste städa i alla fall.
Nu ska jag också sova för ögonen går i kors! Haha
God Natt så hörs vi imorgon :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0