Trött.se

Blir sängen tidigt ikväll också, är helt slut i hela kroppen!
Idag har jag fått stor städat hela lägenheten och imorgon ska jag bädda rent i lillans säng blir lite kräk och sagel då hon har två tänder på väg :)
Barnens farmor har även varit här en sväng ikväll och Kevin blev så fruktansvärt glad och Emilia också såklart.
Lillan somnade vid halv sju redan under matningen t.o.m och prinsen somnade lite senare, så jag har suttit och broderat lite (låter så gammalt) men det är en sak som verkligen får mig att "varva" ner.

Imorgon är det Fredag och då blir det myyyyyyyyys!!
Men först blir det dagis för Kevins del och jobb för D's så jag och Emilia ska mer eller mindre bara ta det lugnt och mysa en massa. Fast hon lär ju sova som alla andra förmiddagar ;) haha
För sen när storebror är hemma så har man verkligen inte tid för att vila.
Sen på Lördag ska vi till Gråbo och hälsa på barnens farmor & farfar blir ev. ett besök hos g.farmor och även kanske deras älskade faster och då får vi se deras nya lägenhet och sen får vi även träffa svärföräldrarnas bedårande nya valp. :)
Sen på Söndag har vi än så länge inget planerat så det blir antagligen en vilodag för sedan drar en ny vecka igång.

Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0