Tröttare än tröttast

Go'Morgon från en extremt trött mamma!

Natten har rent ut sagt varit piss med knappt någon sömn varken för mig eller lillan då hon har vaknat flera gånger varje timme och gallskrikit och inte alls varit sig själv så inatt har jag suttit i soffan samtidigt som jag har försökt och trösta en extremt ledsen dotter.
Misstänker att det är tänderna som är på väg upp då hon blödde ur munnen igår och det är inte lätt och ta sig en titt i heller..

Så förhoppningsvis så kan jag sova en timme eller två efter vi har lämnat Kevin på dagis, men det beror helt och hållet på gubbarna som ska fixa med rören m.m när dem kommer ja på lappen stod det någon gång mellan 8-11 så är nog tid för mig och hoppa ur pyjamasen men hoppas att dem kommer efter nio för då är prinsen inte hemma, i med vi inte kommer kunna använda toaletterna eller vatten förrän kl 18 ikväll så ska Kevin vara på dagis mellan 9-15 och ledig imorgon..

Vi hörs ev. senare måste göra mig i ordning och sen dricka en massa kaffe & hoppas på att jag piggnar till


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0