Trötta

Idag är vi fruktansvärt trötta och ändå har vi sovit bra hela natten alla tre?
Men Kevin har varit på dagis och jag & lillan har bara tagit det lugnt under fm, just nu ligger hon och sover medan jag och Kevin ligger på soffan under en filt och myser samtidigt som vi kollar på Dora.
Hade gärna somnat men är lika bra och hålla sig vaken så jag kan förhoppningsvis sova i någorlunda tid ikväll!

Tänkte klä på barnen sen efter vi har ätit och gå ut i sandlådan innan dem ska sova.
Får se om D också vill följa med ut förstår om han inte orkar idag i med han har jobbat, annars som alla andra dagar händer det inte så mycket idag i heller.
Men imorgon är det BVC besök för Emilias del sen efteråt ska vi hem till Denise och dricka kaffe vilket var hur längesen som helst! :)
Lär ha en hel del och prata om, sen på Torsdag ska här stor städas på fm.
Känns skönt och planera lite om vad man ska hitta på vissa dagar för annars går man och ugglar eller något..

Ska se om jag kan övertala Kevin att mamma vill se något annat ;)
Vi hörs senare


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0