Suck & stön

Suck & stön säger jag bara just nu!
Imorgon kommer gubbarna hit igen och ska hålla på och Kevin är ledig från dagis som sagt så jag och barnen får hitta på något för hemma lär vi inte kunna vara och inte nog med det så skulle dem komma hit runt 7-7.30
Så ut vid den tiden kan vi inte i alla fall för där är ingenting öppet, men ska kolla när Lekpalatset öppnar i så fall ska vi gå dit.
Men dessa gubbarna är hur snälla som helst dem fixa allting som skulle ta enda fram till 18 ikväll dem gjorde det medan jag hämta Kevin sen ska dem som sagt fortsätta imorgon så vi kan använda toaletterna och vaskarna som vanligt igen. Dem tycker så synd om mig bara för att jag måste fly från mitt egna hem med tanke på barnen.

Sen kommer dem igen på Tisdag och Onsdag och just dessa två dagar kan jag verkligen inte vara hemma!
Åååh... Jag vet inte vad jag ska ta mig till eller vad jag ska göra i med barnen får inte vara i närheten av det dem ska använda minns inte vad det hette, är skadligt för just barn?
Får fundera lite till.

Annars så har Kevin haft det jätte bra på dagis idag och ville knappt följa med hem och D var hemma redan vid tre i med det regna.
Så jag ska faktisk lägga mig i badet om en liten stund är så fruktansvärt utmattad, ska sätta mig och brodera ikväll när barnen har somnat en stund i alla fall sen ska jag lägga mig tidigt och försöka ta igen en massa sömn som jag missade inatt!
Hoppas på att denna natten blir bättre för jag är inte van vid detta ;) haha


- såhär har det sett ut hemma hos oss idag ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0