Sova

Ligger i sängen just nu och matar Emilia sen ska även jag också sova, man ska inte väcka barn för mat när dem sover men nu kommer jag ge Emilia mat innan jag själv ska sova i med hon sover oftast mellan 10-12 timmar/varje natt utan att hon vaknar för att äta.
Bvc har sagt att jag inte ska väcka henne och låta henne sova för hon vaknar när hon är hungrig, jo men om hon nu inte går upp som hon ska riktigt så känns det bättre för mig som mamma att hon äter en extra gång eller två (beroende på när hon åt senast) men det återstår och se hur kurvan ser ut nästa gång vi ska dit.

Ikväll har jag bara tagit det lugnt framför tvn och kollat på Nybyggarna är fortfarande väldigt trött så ska som sagt själv också sova så jag får lite mer timmars sömn än vad jag brukar få, men det är mitt eget fel att jag inte alltid kan sova..
Imorgon är det dagis som gäller och jag tror jag & lillan packar hennes väska imorgon bitti och beger oss till öppna förskolan efter dagis.
Tycker det låter som en bra idé om jag får säga det själv! ;) haha

- Nej ställa larmet sen sova, vi hörs imorgon. Sov så gott med er! ❤


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Hej hej
Är den öppna förskolan i kållered bra? :)

Svar: Hej, hej..Vi har faktiskt inte hunnit och vara där ännu, har kommit en massa annat iväg. Tyvärr
Pernilla Johansson

2012-10-11 @ 09:43:59
URL: http://nattstad.se/Isabelle___

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0