Sova men först...

Efter att ha sett den nya Johan Falk som slutade för en stund sedan så ska jag alldeles strax sova men som sagt först ska lillan äta klart!
Bägge barnen somnade vid 21!? Vilket aldrig har hänt tidigare men i för sig så vilade vi middag ganska sent men det blev en chock när även Kevin somnade och han har inte vilat middag på fleeera veckor, han kanske återhämtade sig sen i Fredags? Haha

Imorgon har vi en dag utan dessa jäkla gubbarna som jag har berättat om tidigare så imorgon kan vi använda toalett och allting som vanligt, men sen på Tisdag kommer dem igen och även Onsdag men på Tisdag får vi absolut inte befinna oss i lägenheten när dem ska vara här i med det där som jag berättade om tidigare som inte alls är bra för barnen. Så vi får se vad vi ska hitta på, slutstationen blir besök i Gråbo i alla fall..
Så Kevin får vara ledig från dagis på Tisdag och vara där längre på Onsdag sen är vi "fria"

Bortsett från att dem ska måla väggar, tak och räcken i trapphuset just väggarna och räcket stör mig lite grann med en tre åring som är nyfiken på ALLt som ska pilla och ha sig så lär det bli en kamp haha ;)

Efter vi har lämnat storebror på dagis imorgon så ska jag vi gå en sväng till Bvc och väga Emilia så jag har lite koll på hennes vikt så hon ökar nu efter jag har ändrat hennes måltider och ökat ersättningen m.m hoppas verkligen att det har gett resultat!
Har inte bokat någon tid då dem har en våg ute i väntrummet så det lär gå fort, sen blir det hem och städa (igen)
Ska även försöka hinna sova en stund innan vi ska hämta Kevin igen, sen skulle nog barnens farmor komma.

Nej fortsätta mata lillan sen sova!
Vi hörs imorgon, Natti Natti på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0