Sov gott

Idag har uppdateringarna varit dåliga, men har vaken haft tid eller ork och göra något direkt idag det enda jag har fått gjort är städat, tvättat och lagat mat + myst med bägge barnen.
Vi har även haft barnens farmor & faster på besök ikväll! :)

Som alla andra kvällar innan jag ska sova så ligger jag i våran säng och matar Emilia, nu ikväll har jag packat barnens väskor då vi ska vara hemifrån senast kl 7.10 för sen kommer gubbarna hit och ska fixa med rören!
Så förhoppningsvis så kan vi få svar på när vi kan komma hem igen under dagen.

Kommer tillbringa hela dagen i Gråbo men först ska vi upp till Sjövik och hämta faster Lollo.
Så det blir en tidig morgon för alla och inte enbart oss sen ska vi hem till svärmor och någon gång under dagen ska vi även hälsa på g.farmor är det fint väder så går vi bort.
Så antagligen blir uppdateringarna dåliga imorgon också, men ska försök slänga in något inlägg så att det inte blir alldeles för tomt.

Klockan är ställd på 5.20 så jag hinner göra i ordning mig själv och fixa det sista innan vi ska åka, är en hel del som ska med osv.
Lär dock inte bli roligt och väcka barnen tror inte Kevin kommer bli några problem och få upp men Emilia är inte så morgonpigg så hon gärna vill sova till 8-8.30 men det återstår och se.

Vi hörs imorgon, god natt & sov så gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0