Sooool

Äntligen har solen tittat fram!
Vi alla tre har vilat en stund så det behövdes nog då Kevin även somnade, just nu håller jag på med middagen; potatis, gräddsås och köttbullar!
Hade en överlycklig Kevin när jag berättade vad det skulle bli till middag, lillan ska jag göra potatismos till med extra mycket smör då hon behöver extra fetter i allt hon äter.
Tror hon ska få smaka på en-två köttbullar med men får skära i pyttesmå bitar då inte ska sätta det i halsen.
Sen ska vi klä på oss och gå ut!

Vi har suttit och målat lite jag & Kevin även tagit hand och fotavtryck på bägge två.
Vilket båda tyckte om för det kittlades ;)
Angående det förra inlägget så vill jag inte att man ska tycka synd om mig jag bara kände att jag var tvungen att få ur mig lite känslor som jag bär på.
Förhoppningsvis är D snart på väg hem och ikväll ska vi poppa lite popcorn och se på nya Johan Falk vilket det inte blev av igår.

Ska kolla till potatisen sen ska jag mysa med barnen en stund innan vi ska äta för att sedan gå ut som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0