Semester

Skulle behöva en eller ja varför inte två veckors semester ifrån allt!
En tre åring som går en på nerverna, ett hem som ser ut som ett helsikes bombnedslag även om jag städar varje dag...
Drömmer mig bort till ett varmt land, ligga i en solstol med en sån jäkla god drink i näven och bara få koppla av men får fortsätta och drömma, men en helg på ett fint hotell med spa och hela paketet? Men även där blir det att fortsätta och drömma om.

Jag älskar mina barn mer än någonting annat!
Emilia är lugn men får ingen ro då hennes kära bror är mer vild än tam, skriker leker dinosaurie och skriker igen river ner allt som han kan komma åt, klättrar i bokhyllan.. Jaa vad mer ska jag säga!? Hade jag rabblat upp allt så hade ni haft flera timmars läsning vill jag lova.
Även om dagarna ser likadana ut så älskar jag honom något fruktansvärt men att han inte lyssnar tar kål på mig.

Hoppas på att detta har ett avslut snart så jag kan få lugn och ro i kroppen, men som det ser ut som nu så ser det väldigt mörkt ut.
Ja dagens inlägg har inte varit dem bästa men idag har varit och är en jäkla piss dag även om det är solsken ute ;)
Nu är D på väg hem så ska börja med maten sen ska vi UT!!


- även om du går din mamma på nerverna nästan 24 timmar om dygnet, varje dag så ska du veta att jag älskar dig och din lillasyster nu & föralltid oavsett vad som än händer ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0