Nattgäst

God kväll!

Ligger i sängen och matar Emilia, hon lär nog inte vilja lägga sig i sin säng igen för när man väl får ligga i mammas & pappas säng då passar man verkligen på i med det inte händer så ofta att man får ligga här! ;)
Har haft en riktigt mysig dag med båda barnen medan D var och jobba, jag & Kevin pysslade gjorde varsitt armband och en dörrskylt. Tanken var att vi skulle göra en skylt som vi skulle ha inne i lägenheten, men Kevin ville att den skulle hänga ute på ytterdörren och han fick som han ville :)
Kanske inte den bästa men vi hade det riktigt mysigt och det är huvudsaken..

När D kom hem så började jag på maten spaghetti och köttfärssås, en kopp kaffe med mannen min efter vi hade ätit upp och dukat m.m.
Sen bestämde vi oss för att klä på oss och gå ut med barnen i sandlådan vilket dem älskade!
Emilia satt i sanden och i mitt knä och lekte (studera) allt som fanns i den konstiga sandlådan.
Myyyys!
När vi kom in blev det lite mackor till kvällsmat sen bad för barnen sen somnade dem gott vid halv sju-sju.

För min del tog jag ett bad och duscha sen blev det "Solsidan"
Annars har jag bara legat på soffan och slöat, hängt upp tvätt m.m.
Nej nu ska vi sova imorgon blir det öppna förskolan för min och lillans del sen dagis för storebror :)
På Tisdag är det Bvc som gäller.

- Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0